Formuleer een gestructureerde aanpak voor het effectief reageren op negatieve klantfeedback via verschillende kanalen, gericht op de-escalatie, het oplossen van problemen en het behouden van klanten.
Taak: genereer een samenvatting van een video. Input: [videotitel], [videotranscript], [lengte samenvatting: bv. 100 woorden, 200 woorden] Instructie: vat het videotranscript samen, focus op de hoofdthema's en belangrijkste punten. De samenvatting moet beknopt en informatief zijn, en een duidelijk overzicht geven van de video-inhoud. Houd u aan de gespecificeerde lengtebeperking.
Ontgrendel volledige toegang
Deze prompt maakt deel uit van het premium pack "Klantfeedback beheersen voor groei".
Genereer een duidelijk en beknopt antwoord op een veelgestelde vraag.
Genereer een beleefd en empathisch e-mailconcept om een klantklacht te erkennen en de volgende stappen te schetsen.
Vat een lang transcript van klantenservicegesprekken samen tot kernpunten voor snelle escalatie naar een specialist.