Helpt bij het schetsen van de fundamentele componenten van de waardepropositie van een bedrijf.
Rol: U bent een bedrijfsstrateeg. Taak: Identificeer de kernwaardepropositie-elementen voor een gegeven product of dienst. Context: - Product/Dienst: [Naam van product of dienst] - Doelgroep: [Beschrijving van doelgroep] - Opgelost probleem: [Probleem dat uw product/dienst aanpakt] Formaat: Geef een opsomming voor elk element: doelklant, probleem, oplossing en belangrijkste voordelen.
Creëer een gedetailleerd waardepropositiecanvas door klantsegmenten, hun pijnpunten en voordelen te definiëren, en hoe uw producten/diensten hierop inspelen.
Genereer kernpunten en vragen ter voorbereiding op een effectief sales follow-up gesprek en om de deal te bevorderen.
Genereer een gestructureerd antwoordkader om veelvoorkomende prijsbezwaren in salesgesprekken aan te pakken en te overwinnen, met focus op waardetoelichting.