Articuleer duidelijk de unieke waarde die uw product of dienst biedt aan uw doelklanten.
Taak: Definieer de kernwaardepropositie voor mijn [naam product/dienst]. Context: - Mijn product/dienst is: [korte beschrijving product/dienst] - Mijn doelklant is: [korte beschrijving doelklant] - Het belangrijkste probleem dat het oplost is: [het probleem dat uw product oplost] Formaat: Geef een beknopte verklaring in het formaat: 'Voor [doelklant], die [een probleem heeft], is ons [product/dienst] een [oplossingscategorie] dat [belangrijkste voordeel/differentiatie], in tegenstelling tot [concurrent], omdat [uniek verkoopargument].'
Genereer een vereenvoudigd financieel projectiemodel voor een nieuwe startup, inclusief omzet, uitgaven en winstgevendheid.
Creëer een fundamenteel kader voor financiële projecties, waarin de belangrijkste inkomstenstromen, kostenstructuren en winstgevendheidsstatistieken voor een nieuw bedrijf worden geschetst.
Lijst de essentiële kernfuncties van een bepaald product of een bepaalde dienst op, gericht op primaire voordelen.