Sporen snel deals op die stagneren in uw verkooppijplijn om corrigerende maatregelen te nemen.
Taak: Identificeer deals in uw verkooppijplijn die gedurende een bepaalde periode geen vooruitgang hebben geboekt. Context: Uw verkooppijplijndata omvat: - Dealnaam: [dealnaam] - Huidige fase: [huidige_fase] - Datum laatste activiteit: [datum_laatste_activiteit] - Verwachte sluitingsdatum: [verwachte_sluitingsdatum] Instructie: Lijst alle deals op waarbij de 'datum laatste activiteit' meer dan [aantal_dagen] dagen geleden is, en de 'huidige fase' niet 'gewonnen' of 'verloren' is. Formaat: Geef een opsomming van dealnamen en hun datums van laatste activiteit.
Lijst veelvoorkomende rode vlaggen op die aangeven dat een lead niet geschikt is en vroeg in het verkoopproces moet worden gediskwalificeerd.
Genereer een geoptimaliseerd routeplan voor verkoopvertegenwoordigers binnen hun toegewezen gebieden, minimaliseer reistijd en maximaliseer klantbezoeken.
Stroomlijn uw verkooppijplijn om conversiepercentages te maximaliseren. Identificeer knelpunten, verbeter leadkwalificatie en versnel dealvoortgang.