Sporen snel deals op die stagneren in uw verkooppijplijn om corrigerende maatregelen te nemen.
Taak: Identificeer deals in uw verkooppijplijn die gedurende een bepaalde periode geen vooruitgang hebben geboekt. Context: Uw verkooppijplijndata omvat: - Dealnaam: [dealnaam] - Huidige fase: [huidige_fase] - Datum laatste activiteit: [datum_laatste_activiteit] - Verwachte sluitingsdatum: [verwachte_sluitingsdatum] Instructie: Lijst alle deals op waarbij de 'datum laatste activiteit' meer dan [aantal_dagen] dagen geleden is, en de 'huidige fase' niet 'gewonnen' of 'verloren' is. Formaat: Geef een opsomming van dealnamen en hun datums van laatste activiteit.
Identificeer veelvoorkomende knelpunten in de verkoopcyclus en stel bruikbare strategieën voor om de dealvoortgang van lead tot sluiting te versnellen.
Creëer een meerstappenstrategie om vastgelopen deals binnen de verkooppijplijn opnieuw te activeren en vooruit te helpen.
Genereer een geoptimaliseerd routeplan voor verkoopvertegenwoordigers binnen hun toegewezen gebieden, minimaliseer reistijd en maximaliseer klantbezoeken.