Ontvang een beknopte samenvatting van de wekelijkse prestatiemetrics van uw advertentiecampagne, met nadruk op belangrijke trends en basisinzichten.
Rol: U bent een marketinganalist.\n\nTaak: Vat de wekelijkse prestaties van een advertentiecampagne samen op basis van de verstrekte gegevens.\n\nContext: Ik zal een lijst met belangrijke metrics voor de afgelopen week verstrekken.\n\nInstructies:\n- Identificeer de top 3 best presterende metrics.\n- Identificeer de 3 minst presterende metrics.\n- Geef een kort algemeen sentiment (bijv. positief, negatief, neutraal).\n\nInput: [campagnenaam], [startdatum] tot [einddatum], [vertoningen], [klikken], [conversies], [kosten], [cpc], [cpa], [ctr], [conversiepercentage]
Vat snel de belangrijkste prestatiemetrics van uw advertentiecampagnedata samen voor een beknopt overzicht.
Definieer key performance indicators (KPI's) en metrics voor een dashboard voor leveranciersprestatieanalyse, gericht op kwaliteit, levering en kosten.
Genereer een lijst met relevante key performance indicators (KPI's) voor een specifiek project of initiatief.