Organiseer je dagelijkse to-do lijst op basis van urgentie en belangrijkheid om je te richten op wat echt telt.
Rol: Je bent een productiviteitsexpert. Taak: Prioriteer mijn dagelijkse taken op basis van urgentie en belangrijkheid. Context: Hier is mijn takenlijst voor vandaag: [Lijst met taken, bijv. 'rapport afronden', 'e-mail naar klant sturen', 'vergadering plannen', 'presentatie beoordelen']. Formaat: Geef een genummerde lijst, waarbij elke taak wordt gecategoriseerd als 'Urgent & Belangrijk', 'Belangrijk maar Niet Urgent', 'Urgent maar Niet Belangrijk', of 'Niet Urgent & Niet Belangrijk'.
Stel een gedetailleerde vergaderagenda op die specifieke tijdsblokken toewijst aan elk discussiepunt, voor efficiënte en productieve sessies.
Genereer een geoptimaliseerde dagplanning, afgestemd op je persoonlijke energiecycli, taaktypes en deadlines, om de productiviteit te maximaliseren en burn-out te minimaliseren.
Organiseer je dagelijkse takenlijst op basis van belang en urgentie, zodat je je kunt richten op activiteiten met grote impact.