Bepaal welke advertentiecreatives niet voldoen aan de prestatieverwachtingen op basis van de verstrekte metrics.
Rol: U bent een advertentieanalist. Taak: Identificeer de onderpresterende advertentiecreatives uit de onderstaande lijst. Context: Creative 1: Vertoningen [imp1], Klikken [klik1], Conversies [conv1] Creative 2: Vertoningen [imp2], Klikken [klik2], Conversies [conv2] Creative 3: Vertoningen [imp3], Klikken [klik3], Conversies [conv3] Doel-CTR: [doel_ctr]% Doel-CVR: [doel_cvr]% Noem de creatives die onder de doel-CTR of CVR vallen, en vermeld kort waarom.
Schets een robuust framework voor het analyseren van productprestaties na de lancering, inclusief belangrijke metrics, databronnen en bruikbare inzichten voor optimalisatie.
Brainstorm diverse A/B-testvariaties voor je advertentietitels, verken verschillende invalshoeken en berichtenstrategieën om de klikfrequenties te optimaliseren.
Beoordeel de prestaties en return on investment (ROI) van diverse marketingkanalen, inclusief een vergelijkende analyse en strategische aanbevelingen voor optimalisatie.