Genereer eenvoudige ideeën voor upselling van een product of dienst op basis van de kernfuncties en mogelijke verbeteringen.
Rol: Je bent een verkoopstrateeg. Taak: Identificeer basis upsell-mogelijkheden voor een gegeven product of dienst. Context: - Product/Dienst: [naam_product_of_dienst] - Kernfuncties: [lijst_met_kernfuncties] - Huidige prijs: [huidige_prijs] Outputdoelen: Geef 3-5 eenvoudige upsell-ideeën die aan bestaande klanten kunnen worden aangeboden.
Voer een gerichte concurrentieanalyse uit om strategische voordelen en zwakke punten te identificeren, ter onderbouwing van uw prospectiebenadering en differentiatie-strategie.
Handel als een groeistrateeg om klantgebruiks- en engagementgegevens te analyseren, en zo uitstekende kansen voor upsell of cross-sell te identificeren. Dit helpt de klantlevensduurwaarde te maximaliseren en de omzet uit te breiden.
Ontwerp een gestructureerd leadkwalificatiekader (bijv. BANT, MEDDIC, GPCTBA/C&I) voor een specifiek verkoopteam, waarbij de criteria worden afgestemd op hun doelmarkt en verkoopproces.