Ontwikkel een beknopt doelklantprofiel, inclusief demografie, interesses en uitdagingen, voor je product of dienst.
Rol: Je bent een marketingstrateeg. Taak: Creëer een basisprofiel voor een doelklant. Context: - Je product/dienst is [product-/dienstbeschrijving]. - Overweeg wie hier het meeste baat bij zou hebben of in geïnteresseerd zou zijn. Formaat: Geef een korte paragraaf inclusief demografie, belangrijkste interesses en een primaire uitdaging waarmee ze worden geconfronteerd. Stijl/Toon: Duidelijk en gefocust. Outputdoelen: Marketingboodschappen en productkenmerken verfijnen door de ideale klant te begrijpen.
Stel essentiële datapunten en aandachtsgebieden voor bij het uitvoeren van een basis concurrentieanalyse.
Genereer een strategisch plan voor een minimum viable product (MVP), gericht op kernhypotheses, doelgebruikers, essentiële functies en successtatistieken om een nieuw concept te valideren.
Genereer een gedetailleerd profiel van uw ideale klant op basis van belangrijke demografische kenmerken.