Optimaliseer advertentie-uitgaven over meerdere kanalen (bijv. Google Ads, Facebook Ads) voor maximale ROI op basis van historische prestaties en doelstellingen.
Taak: genereer een samenvatting van een video. Input: [videotitel], [videotranscript], [lengte samenvatting: bv. 100 woorden, 200 woorden] Instructie: vat het videotranscript samen, focus op de hoofdthema's en belangrijkste punten. De samenvatting moet beknopt en informatief zijn, en een duidelijk overzicht geven van de video-inhoud. Houd u aan de gespecificeerde lengtebeperking.
Ontgrendel volledige toegang
Deze prompt maakt deel uit van het premium pack "Geavanceerde advertentieprestatie-analyse".
Gebruik historische campagnedata om de optimale advertentiebudgettoewijzing over kanalen en campagnes voor toekomstige periodes te voorspellen.
Genereer een gedetailleerde analyse van uw cross-channel advertentieattributiemodel, waarbij belangrijke touchpoints en hun impact op conversies worden geïdentificeerd.
Stel een budgettoewijzingsstrategie voor over verschillende digitale advertentietypes (bijv. zoek, sociaal, display, video) voor een gegeven campagnedoelstelling.