Dit premiumpakket biedt een uitgebreide set prompts om productmanagers en strategen te begeleiden door cruciale stadia van productontwikkeling, van initiële concept tot marktintroductie en verder. Het omvat MVP-definitie, marktfit-validatie, go-to-market planning en roadmap-evaluatie.
Veilig afrekenen via Stripe
Evalueer en prioriteer productroadmap initiatieven met behulp van een gespecificeerd raamwerk, lijn ze uit met strategische doelstellingen en geef duidelijke rechtvaardigingen en aanbevelingen.
Schets een strategisch go-to-market (GTM) lanceringsplan, inclusief doelgroep, boodschap, prijsstelling, kanalen, marketing en een gedetailleerde tijdlijn.
Genereer een strategisch plan voor een minimum viable product (MVP), gericht op kernhypotheses, doelgebruikers, essentiële functies en successtatistieken om een nieuw concept te valideren.
Formuleer een precieze product-markt fit hypothese door doelklanten, hun onvervulde behoeften, uw unieke waardepropositie en kernfuncties te definiëren.
Een uitgebreide toolkit ontworpen om productmanagers en strategen te begeleiden door de essentiële fasen van productontwikkeling, van het definiëren van kernwaarde tot het lanceren en valideren van marktfit. Dit pakket biedt bruikbare prompts voor elke kritieke stap.
Een fundamenteel pakket prompts om uw product te beheren door de verschillende levenscyclusfasen, van initiële iteratie tot mogelijke stopzetting.